HTML

Életünk napjai :)

Egy sok apukával rendelkező 3 éves kisfiú vagyok. Anyukámmal, a Nanival, és a Tantimmal élek, és néha a Papival is, mikor itthon van. A legjobb barátom, Rémy, a laposfejű patkányom. Nagyon szeretem a könnyű kis gyümölcslevest, a zöldborsófőzeléket, és a rizseshúst. Szabadidőmben olvasok, tv-t nézek, apróséfként segítek a Naninak, vagy PP-t tanulok a Tantival. Ez vagyok én :)

Friss topikok

  • SMesi: Örülök, hogy örültél TörpPicurnak (: Énis nagyon várom már a folytatást Puszi (2009.10.03. 21:00) Egyveleg
  • Gucilla: Szia Vito :) Te egy nagyon cukkancs kis manó vagy, és nagyon sajnálom, hogy elmaradt a tervezett p... (2009.07.22. 10:55) 0 buli, 0,5 sárgadinnye, 1 Forma1 --> soksok vita Tantival
  • Reni888: Szijjja Vito, nekem naggyon teccik a blogod:D, remélem még soksoksoksoksoksoksoksoksoksok hasonló ... (2009.07.11. 20:48)

Linkblog

2009.07.10. 17:29 vitoka

Szia Kedves Olvasó!

Igen, jól láttad, sok apukával rendelkezem :) így a teljes nevem: Vito Lupo Fabiano Costello Nesta Santos Torres Ljungberg Depp Williams Angyal Thorpe Keegan Lee Csányi Wilson Svensson Bova. De nemcsak ők az apukáim. Ők azok akik a nevükre vettek. De van még többféle csoport is. Vannak azok az apukáim, akik nem vettek a nevükre, őket nem tudnám felsorolni, mert őket anyukám sem tudja felsorolni, csak néha megörülünk ha meglátjuk őket a tv-ben. Vannak tiszteletbeli apukáim: Rickard Engfors, Steiner Kristóf és Alföldi Róbert. Ők azért tiszteletbeli apukák, mert ha újabb családot alapítanak mostoha anyuka helyett mostoha apukát kapok. Egyébként az apukáim köre folyamatosan változik: vannak akik meghalnak (Heath Ledger), vannak akiket anya kitagad, mert szerinte nem méltó a viselkedésük hozzám (Sebestyén Balázs) és vannak akik késve lépnek be a körbe (Király Viktor). De szeretném ha emiatt nem ítélnétek el anyukámat. Ő nem egy céda vagy egy betyárkörte, ő egész egyszerűen szuper. Ha nem lenne ennyi apukám, nem lennék olyan, amilyen vagyok: Nani szerint egy csodagyerek, Tanti szerint eszméletlen, Papi szerint mosolynagykövet, aki azért van, hogy boldoggá tegye a családot. Anyukámnak és a sok apukámnak köszönhetem, hogy kb 8 állampolgárságom van, és kb 6 nyelven beszélek folyamatosan. Azért csak kb, mert az apukáim körének bővülésével ez is állandóan változik.

Ha már a családnál és a betyárkörteségnél tartunk, a Tanti hasonló, mint anya...(gyengébbek kedvéért attól Tanti, hogy ő a nagynénim, anyukám testvére) azért hasonló, mert Tantom is kb annyi van, mint apukám, csak a Tantinak még nincs gyereke. Most várja Hubbát, lassan fél éve, de majd csak akkor szül, ha azt mondjuk neki, hogy érett az anyaságra. Hát..szerintem még nem az. Sokszor egész napra megfeledkezik rólam. De alakul :)

A Nani, a legjobb nani a világon. Mindig együtt sütünk-főzünk. Én vagyok az ő kis apróséfe, aki szól ha kell még só az ételbe. Nem szereti ha az edényekbe beleülök, vagy a fejemre húzom őket. Szerinte ilyenkor bibaskópé vagyok, szerintem meg csak kicsi :) a Nanival már többször csináltunk kis-vitokat, kelttésztából, mézes tésztából, és egyszer kakaós tésztából. Szegény olyan vito lett, aki elaludt a napon.

A Papit ritkábban látom, mint Anyát, a Tantit és a Nanit, mert Ő csak 3 hetente jön haza. Mivel nem lakom együtt egyik apukámmal sem, ő számomra a férfi-modell. Tőle tanultam meg, hogy a férfiaknak kötelező megnézni mnden este a híradót, mert egy férfi legyen tisztában az aktuális helyzettel. Azt is tőle tanultam, hogy ha sokat eszünk, utána vigyázni kell, hogy mit iszunk (ne túl hideget!), mert lehűlhet a hasunk. Ja és a Papi tanított meg dobolni.

Most egy kis időre elköszönök, mert a Nanival sajtos húst sütünk, és illatokat érzek, ezért muszáj megnéznem, hogy áll.

puszi  

Tessék, itt egy kép rólam!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vitoka.blog.hu/api/trackback/id/tr261239057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reni888 2009.07.11. 20:48:40

Szijjja Vito, nekem naggyon teccik a blogod:D, remélem még soksoksoksoksoksoksoksoksoksok hasonló bejegyzést olvashatok majd:D:D:D
süti beállítások módosítása